Friday, October 28, 2011

my first DIY~

hye peeps!

today i'm gonna reveal my first DIY after 25 years hidup dalam dunia ni kan..ekekeke~
nmpk nau xde skill tp sebuk nk DIY gak kn..

chaiiyook asyida..
saya akan cube buat yg terbaek walaupon nmpk cm x kreatip bleh??

my first DIY..
nk tunjuk hasil ni...

























jeng jeng jeng..

































korg jgn gelak taw..






































janji dlu??








































janji kay...

















































tadaaaaaaaaaaa....


bunga ni warne light yellow..gmba ni terpaksa edit sbb nk gelapkan background yg bersepah..huhu~

ni je la yg mampu..
paling kreatip da rase nye ni..

ape pendapat korang?

Thursday, October 27, 2011

TIPS untuk kurangkan stress sebelum bergelar ISTERI

Salam kawan2..

Hari ini I nk share ngn u olls tips utk kurangkan stress..I know ramai je b2b out there yg stress..semakin dekat semakin stress memikirkan ape yg bakal terjadi..
uwaaaa~ I pon stress jugak skang ni..

td I bli majalah nur edisi november..then I terbace one article ni..
48 TIPS CANTIK & SEGAR MELANGKAH SEBAGAI ISTERI..

diye ade a few categories..
I nk share tips untuk handle your stress..

Kerisauan yg melampau akan mempengaruhi pola pemakanan seseorang. Anda akan lebih cepat berasa lapar. (alamak! I sedang mengalami sindrom ni). Berat badan naik. (Omaigod!!!!)

1. Cuba bertenang dan settle satu persatu masalah. (xde masalah sgt tp I stress kne try jadi lg cool)

2. Buat rawatan muka atau tubuh (eg - rawatan aromaterapi). Cara ini boleh melegakan stress.

3. Bersiar-siar menikmati keindahan alam.

4. Banyakkan berbincang dengan keluarga untuk memastikan kelancaran majlis.

mungkin tips2 di atas boleh membantu korg untuk nampak cantik mcm eira syazira ni!
=)

harap2 dapat kurangkan stress dalam diri ini!
actuallyIponxpahamkenapeIstress!