Saturday, October 15, 2011

wedding theme~

Salam guys,

second entry ni I rase lebih afdal for me to start with my wedding theme..bab ni I mmg ade masalah because I ni x berape nk cerah sgt kulit ni..menyesal dlu aktif sport..dlu kulit i putih gebu u oll mcm zizie ezeti tu..tipoo~
padahal sejak azali x berape nk putih

so research punye research..
I pilih for my house theme pastel colour..
so tema diye lebih kurang warne warni di aidilfitri la..

my persalinan and pelamin will be peach and white colour..
bunga pahar colour pink, blue and yellow..
klo korg nk bygkan korg g tgk colour tisu cap royal sbb tu sume bunge tisu I DIY sendiri..


it should look like this..sile ignore warne gold tersebut ye

for my solemnization day the theme would be light grey and tiffany blue..ni pon tiru org..ssh betul jd org kurang putih ni..I berazam untuk dpt anak yg putih semuanya..amiinn!~


exactly like this..tiffany blue tu just for the finishing..tp grey diye lebih soft..

untuk bertandang I serahkan sepenuhnye kepada pihak lelaki..tp i dgr2 the colour would be purple kot..
purple ngn ape I x sure..let my soon sister in law yg decide..sbb diye mak andam jugak..


so far I stick with this theme dlu..I thinks this is the final decision kot because I xde byk mase untuk tukar2 my theme..I only have about 6 months to prepare everything..for bride to be yang lain I advise u oll at least 1 yr before da get prepared sket2..there is a lot of thing to be done!mcm I ni bleh meroyan prepare okeh..



I takut jugak dengan colour ni..takut x chantek plak tgk on that day..=(
tp ape2 pon  I doakan everyhting will looks okay on that day..if not marvellous pon at least okay..itu pon I da bersyukur!

panjang nye entry I..oppss terpanjang plak~
to those who's reading this post thanks a lot ya~








No comments: